Sabtu, 03 Mei 2014

Spolupracovať dokumenty a knihy Obchodné knihy Zvažoval RPP Kurikulum 2013

Spolupracovať dokumenty a knihy Obchodné knihy Zvažoval RPP Kurikulum 2013

Povedzme, že by ste chceli spolupracovať na sadu podnikanie populárno náučných kníh, ako môžete ísť o to? Viete, ja som urobil rad písanie projektov, pomáhať iní spisovatelia zdokonaľovať v ako laserový lúč na ich tém. Celkovo možno povedať, naozaj by som nedoporučoval túto metódu, urobili sme len, že všetko e-mailom. Musíte milovať moderné denné komunikácie, hovorím. Tak, ako presne to RPP Kurikulum 2013 - http://tokobukuadm.com/jual-rpp-kurikulum-2013 - spolupracovať pri spolupráci s knihami a knihami sa pýtaš?

No, napríklad, autor dokumentárne portfóliu môže napísať niekoľko odsekov, ktoré popisujú ich metodológie a ako to môže byť trochu odlišná od iných stratégií používaných v reálnom svete, a ako sa mi to vysvetlil, som klásť otázky , CHALLENGE držal potom komentoval tam a späť - všetko z e-kurzu. Dobre, ale prečo by som to robil? No, vlastne nie o peniaze, ale ja som veľký prospech z informačnej Kurikulum 2013 - http://rppkurikulum2013.com/ - pretože môj ďalší podnikateľský zámer môže byť niečo, kde môžem cvičiť týchto nových znalostí.

Takže to, čo ma robí potom? No, mám štyri hlavné dôvody;
  1. Robiť to, čo som urobiť lepšie.
  2. Pomoc podnikateľom uspieť.
  3. Pomoc kniha autor dal tie najlepšie informácie.
  4. Výzva k starému spôsobu, ako robiť veci, alebo súčasný spôsob - tie veci, ktoré nefungujú dobre.


V skutočnosti, nemali by sme to všetko urobiť, aby ju zaplatiť dopredu na všetkých podnikateľov všade? Keď podnikatelia uspieť, priemysel uspieť, vyvíja a zostáva pohodlné a efektívne, nehovoriac o tom, že poskytuje nekonečné nových pracovných miest rovnako. Teraz, ak sa rozhodnete pomôcť JUAL RPP - http://jualrpp2013.com/ - autor kolegami v elektronickom dizajne knihy, podnikateľské podnikateľského plánu, priemyselné použitie alebo skutočné knihy, mali by ste zvážiť niekoľko vecí tak, aby nespôsobovali copyright popiera dole na ceste.

Napríklad, keď kope okolo seba nové nápady a obchodné koncepty, by ste nechceli používať žiadne "správne slová" alebo frázy, ktoré sú položené v týchto e-mailov vo vlastnom e-knihy, články, alebo blog o JUAL RPP kurikulum 2013 - http://jualrpp2013.blogspot.com/ - môžete to použiť vo svojej knihe, a to môže spôsobiť problémy s autorskými právami alebo ktorejkoľvek vyššej Dá sa povedať, že bolo plagiátorstvo, a to aj v prípade, že nebolo je to jednoducho nestojí za to riziko tam.

Tak, to neznamená, že nemôžete byť kreatívny a opakované využitie alebo recykláciu vlastné slová. Napríklad, všeobecne to, čo som urobil v minulosti bol mierne zmenil tému a používať svoje slová na inú tému alebo čiastkové tému, som sa jednoducho stať, "druhý deň som hovoril s priateľom na ...", ale nikdy pomocou ich slová, len moje vlastné, ak ich potrebujú pre citácie v knihe, potom by som rád, aby sa JUAL RPP 2013 - http://rppkurikulum2013.blogspot.com/ -, nie je zdvojnásobil-up alebo výlet na nejakú spoluprácu mputer plagiátorstvu softvér Amazon Kindle, alebo akékoľvek budúce časopisu vydavateľa, alebo tak.

Tým sa mierne zmenila tému, nebude to mať vplyv na to, čo robíte, alebo ukradnúť ich hrom alebo nápad. Vidíte, dostanete veľa kilometrov od inteligentného elektronického strategického dokumentu Čo, aj keď odmietnu platbu akéhokoľvek druhu pre vašu prácu na projekte. Vážne, môžete http://photrotarab.blogspot.com/2014/04/sarauju-na-nonfiction-poslovne-knjige-i.html budú prekvapení výhod práce týmto spôsobom. Prosím, zvážte to všetko a myslím, že na ňom.

Diva Pendidikan

Tidak ada komentar:

Posting Komentar