Sabtu, 03 Mei 2014

Сарађивати документарних и књига Пословне књиге Разматране РПП Курикулум 2013

Сарађивати документарних и књига Пословне књиге Разматране РПП Курикулум 2013

Рецимо да желите да сарађујете на сету пословне нонфицтион књига, како можете ићи о овоме? Видиш, ја сам урадио неколико писање пројеката, помажући други писци брусити као ласерски зрак на својим темама. Све у свему, ја стварно не бих препоручио овај метод, ми смо урадили управо то све путем е-поште. Морате да волите модерну комуникацију, ја кажем. Па како то заправо РПП курикулум 2013 - http://tokobukuadm.com/jual-rpp-kurikulum-2013 - раде када сарађује са књигама и књигама питате?

Па, на пример, аутор документарног књиге бизнис може да напише неколико пасуса који описују њихову методологију и како то може бити мало другачији од других стратегија које се користе у стварном свету, а како су ми је објаснио, ја постављам питања , ИЗАЗОВ одржан потом прокоментарисао и назад - све од е-курса. Ок, али зашто бих ја то урадио? Па, не баш о новцу, али сам у великој мери користи од информационог курикулум 2013 - хттп://рппкурикулум2013.цом/ - зато што је мој следећи пословни пројекат може бити нешто где ја могу да упражњавају овај нових знања.

Дакле, оно што ме чини онда? Па, ја имам четири главна разлога;
  1. Ради оно што ја радим боље.
  2. Помагање предузетници успети.
  3. Помагање књига аутор је дао најбоље информације.
  4. Изазовите на стари начин радиш ствари или тренутног начин - оне ствари које не раде добро.


Заиста, не би требало да сви ми то да плати унапред за све предузетнике свуда? Када предузетници успети, индустрија успети, развија и остаје удобан и ефикасан, а да не помињемо то пружа безброј нових радних места, као добро. Сада, ако одлучите да помогне јуал РПП - хттп://јуалрпп2013.цом/ - колегу писца у електронској књизи дизајн, предузетнички бизнис план, индустрије упутству или стварног књигу, требало би да размислите о неколико ствари како не би изазвати ауторско право оспорава низ пут.

На пример, када је шутнуо око нових идеја и пословних концепата, не би желите да користите било који "праве речи" или фразе које су ставили у ове е-поруке у сопствену е-књиге, чланке, или блог по јуал РПП курикулум 2013 - хттп://јуалрпп2013.блогспот.цом/ - можете да користите ово у својој књизи, а то може да изазове проблеме са ауторским правом или било који касније могу да кажем да је плагијат, чак и ако није било то једноставно није вредно ризика тамо.

Дакле, то не значи да не можете бити креативни и промена његове намене или рециклирати сопствене речи. На пример, уопште, шта сам урадио у прошлости је незнатно променио тему и користити моје речи на другу тему или субтопиц, ја једноставно држава, "други дан сам разговарао са пријатељем на ...", али никада користећи своје речи, само моје, осим ако им је то потребно за цитат у књизи, онда ја бих да искористим јуал РПП 2013 - хттп://рппкурикулум2013.блогспот.цом/ -, не да дупло-уп или путовање преко неког ко-мпутер плагијат софтвера Амазон Киндле, или било који будући издавач магазина, или таквог.

Променом тему мало, то неће утицати на оно што радите, или украсти њихову грмљавину или идеју. Видиш, добијате много километражу од паметног електронског Стратегија за сарадњу, чак и ако они одбију исплату било које врсте за свој рад пројекта. Озбиљно, ви http://photrotarab.blogspot.com/2014/04/sarauju-na-nonfiction-poslovne-knjige-i.html ће бити изненађени предности раде на овај начин. Молимо вас да размислите све ово и мислим на њега.

Дива Пендидикан

Tidak ada komentar:

Posting Komentar