Sabtu, 03 Mei 2014

Sodelovati dokumentarce in knjige Poslovne knjige Upoštevani RPP Kurikulum 2013

Sodelovati dokumentarce in knjige Poslovne knjige Upoštevani RPP Kurikulum 2013

Recimo, da ste želeli sodelovati na nizu poslovnih Dokumentarna literatura knjig, kako lahko greste o tem? Vidiš, naredil sem nekaj pisal projekte, ki pomagajo drugi pisci Brus kot laserskega žarka na svojih področjih. Na splošno, res ne bi priporočal to metodo, smo naredili prav, da so vsi po elektronski pošti. Moraš ljubiti sodobna komunikacija, sem rekel. Torej, kako točno se to RPP kurikulum 2013 - http://tokobukuadm.com/jual-rpp-kurikulum-2013 - delo, ko sodelujemo s knjigami in knjigami si vprašal?

No, na primer, avtorica dokumentarnega posli z lahko napišete nekaj odstavkov, ki opisujejo njihovo metodologijo in kako je lahko malo drugačna od drugih strategij, ki se uporabljajo v realnem svetu, in kot jo mi je razložil, da postavljajo vprašanja , IZZIV potekal nato komentiral in nazaj - vse od e-pošte seveda. Ok, ampak zakaj bi to storil? No, v resnici ne gre za denar, ampak sem veliko koristi od informacijske kurikulum 2013 - http://rppkurikulum2013.com/ - saj lahko moj naslednji poslovni projekt je nekaj, kjer sem lahko vadite to novo znanje.

Torej, kaj mi naredi potem? No, jaz imam štiri glavne razloge;
  1. To, kar sem naredil bolje.
  2. Pomagajo podjetnikom uspeti.
  3. Pomagati knjige avtor dal najboljše informacije.
  4. Izziv na stari način stvari ali sedanji način - tiste stvari, ki ne delujejo dobro.


Dejansko ne bi morali vsi delati to, da se pohvalim, da vse podjetnike povsod? Ko podjetniki uspe, industrija uspe, razvija in še vedno udobno in učinkovito, da ne omenjam, da ponuja nešteto novih delovnih mest, kot dobro. Zdaj, če ste se odločili za pomoč jual RPP - http://jualrpp2013.com/ - kolega avtor v elektronski oblikovanja knjige, podjetniškega poslovnega načrta, industrija ročnim ali dejansko knjigi, morate upoštevati nekaj stvari, tako da ne bi povzročili copyright izpodbija po cesti.

Na primer, ko brca okoli novih idej in poslovnih konceptov, si ne bi želeli uporabljati nobenih "prave besede" ali besedne zveze, ki so dani v teh e-pošto s svojimi e-knjig, člankov ali blog, ki ga jual RPP kurikulum 2013 - http://jualrpp2013.blogspot.com/ - lahko uporabite to v svoji knjigi, in ki lahko povzroči težave z avtorskimi pravicami ali katera koli poznejša, lahko rečemo, da je plagiat, čeprav ni bilo to preprosto ni vredno tveganja obstajajo.

Torej, to ne pomeni, da ne more biti kreativni in znova uporabite ali reciklirajte svoje besede. Na primer, na splošno, kaj sem naredil v preteklosti, je bilo nekoliko spremenil temo in uporabo moje besede na drugo temo ali podtemo, sem preprosto state ", drugi dan sem se pogovarjal s prijateljem na ...", vendar nikoli uporabo svojih besed, samo moja, če jih potrebujejo za ponudbo v knjigi, potem bi rad izkoristil jual RPP 2013 - http://rppkurikulum2013.blogspot.com/ -, da ne bo podvojil-up ali se spotakniti neki co-mputer plagiatorstva programske opreme Amazon Kindle, ali katera koli prihodnja revije založnika, ali tak.

S spreminjanjem predmet rahlo, to ne bo vplivalo na to, kar delaš, ali ukrasti svoj grom ali idejo. Vidiš, boste dobili veliko število prevoženih kilometrov od pametnih elektronskih strateškem dokumentu Co, tudi če zavrnejo plačilo katere koli vrste za svojo projektno delo. Resno, http://photrotarab.blogspot.com/2014/04/sarauju-na-nonfiction-poslovne-knjige-i.html bo presenetil s koristmi, ki delajo v tej smeri. Prosimo, upoštevajte vse to in mislim na to.

Diva Pendidikan

Tidak ada komentar:

Posting Komentar