Jumat, 08 November 2013

Golf je igra Povjerenje

Većina knjiga su da traju. Ali, kao ni sa čim, nepravilne njege i zloupotreba ne samo da će skratiti vijek trajanja vaših knjiga, već će se značajno smanjiti njihovu vrijednost kao. Biti dobar stjuarda od tvojih knjiga će osigurati da vaše knjige mogu uživati i druge.


Dakle, to ne znači da ne možete dobiti kreativni i repurpose ili reciklirati svoje riječi. Na primjer, općenito, ono što sam učinio u prošlosti je nešto promijeniti predmet i koristiti moje riječi još kelengkapan Administrativni Kepala Sekolah SD temu ili pod-temu, a ja samo država ", neki dan sam razgovarao s poznanik oko ... ", ali nikada ne koriste svoje riječi, samo moje, osim ako im je potrebno da ih za ponudu u svojoj knjizi, a ja ne želim da ih koriste, kumpulan format Administrativni Kepala Sekolah da ne dvostruko gore ili putovanje neki računalo plagijat softver iz Amazon Kindle, ili bilo koje buduće časopisa izdavača, ili takva.


Ilustracije mogu također pomoći da razumiju složenije priče poput onih koje prikazuju istorijski ili geografski događaj. Jedan ilustrovana knjiga o vulkanima, na primjer, može pomoći djetetu shvatiti što je to, kako je stvoren kao i prirodu i znanost uključeni. Jedan ilustrovana knjiga o George Washington je prelazak Delaware može pomoći djetetu shvatiti povijesti događaja. Nije bitno ako su slike kutiju u prirodi ili potpuno realan. Slike prikazuju pomoći da ugradite scene u njihovim umu za pomoć u procesu učenja.


Golf je igra Povjerenje - Ova knjiga će vam pomoći da ozbiljno ako si ti jedan od onih igrača koji redovno eksplodira tokom golfa. Gledajući kako vaše mentalno pristup utiče na performanse, vi ćete naučiti kako da kontroliše svoj bijes i imaju sposobnost da se oporave od poraza.


form Administrativni Kepala medresi

Tidak ada komentar:

Posting Komentar