Selasa, 22 April 2014

Сътрудничи На документалните Бизнес литература и книги Смятан RPP Kurikulum 2013

Сътрудничи На документалните Бизнес литература и книги Смятан RPP Kurikulum 2013

Да речем, че исках да си сътрудничат по един набор от бизнес документалните книги, как точно може да отида за това? Виждате ли, аз съм правил редица писане на проекти, подпомагане на други автори в усъвършенствате като лазерен лъч върху техните теми. Като цяло, и аз всъщност бих препоръчал този метод, ние сме направили само, че всички по електронната поща. Трябва да обичаш модерна ден комуникация, което казвам. Така че, как точно прави това RPP kurikulum 2013 - http://tokobukuadm.com/jual-rpp-kurikulum-2013 - работи, когато сътрудничи на книги и книги ще попитате вие?

Ами, например, авторът на един документален бизнес книга може да напише няколко точки, описващи тяхната методология и как тя може да бъде малко по-различна от други стратегии, използвани в реалния свят, и тъй като те обясняват това с мен, аз задавам въпроси, CHALLENGE констатира , след това се коментира, назад и напред - всичко от имейл разбира се. Добре, но защо да го правя това? Е, не за пари наистина, но аз много се възползват от информационното kurikulum 2013 - http://rppkurikulum2013.com/ - защото следващата ми бизнес проект може да бъде нещо, където мога да практикувам това ново знание.

Така че, това, което ме кара тогава? Ами, аз имам четири основни мотиви;
  1. Правене на каквото и да правя по-добре. 
  2. Подпомагане на предприемачите успяват. 
  3. Помагайки книга на автора даде най-добрата информация. 
  4. Оспорване на стария начин на правене на нещата или текущата начин - онези неща, които не работят добре. 


Всъщност, не трябва ли всички да направите това, за да го плати напред към всички предприемачи навсякъде? Когато предприемачите успяват, индустрия успее, се развива и остава удобно и ефективно, да не говорим, тя предоставя безкрайни нови работни места, както добре. Сега след това, ако решите да помогне jual RPP - http://jualrpp2013.com/ - колегите автор в електронен проект книга, предприемачески бизнес план, промишлеността ръчно или действителната книга, трябва да се помисли за няколко неща, така че да не предизвика авторското право оспорва надолу по пътя.

Например, когато рита около нови идеи и бизнес концепции, вие не бихте искали да използвате каквито и да било "точните думи" или фрази, които те поставят в тези имейли в собствените си електронни книги, статии, или в блога си, като jual RPP kurikulum 2013 - http://jualrpp2013.blogspot.com/ - бихте могли да използвате тези в книгата си, и които могат да причинят проблеми с авторските права, или някой по-късно може да се каже имаше плагиатство, дори ако не е имало, той просто не си струва риска там.

Така че, това не значи, че не може да се творчески и променя предназначението или рециклиране на вашите собствени думи. Така например, най-общо, това, което съм правил в миналото е леко променят предмета и използва моите думи за друга тема или подтема, а аз просто държава ", на другия ден аз говорих с един познат, за ... "но никога използвайки техните думи, само моята собствена, освен ако те не се нуждаят от тях за един цитат в книгата си, тогава аз не бих искал да използвам jual RPP 2013 - http://rppkurikulum2013.blogspot.com/ -, за да не се удвои -нагоре или се спъне някои ко-mputer плагиатство софтуер от Amazon Kindle, или на всяко бъдещо списание издател, или такива.

Чрез промяна на предмета леко тя няма да засегне това, което правиш, или крадат им гръм или идея. Вие виждате, можете да получите много на пробег от една остроумна електронна стратегия книга сътрудничество, дори ако се откаже плащането на всякакъв вид за вашата работа по проекта. Сериозно, вие http://photrotarab.blogspot.com/2014/04/sarauju-na-nonfiction-poslovne-knjige-i.html ще бъдете изненадани от предимствата да работим по този начин. Моля, помислете за всичко това и мисля, че върху него.

Diva Pendidikan

Tidak ada komentar:

Posting Komentar